KENDİMİ BERBAT HİSSEDİYORUM

kendimi berbat hissediyorum
Kendimi berbat hissediyorum
Bazen her şey üstüme üstüme geliyor. Herkese gıcık oluyorum. Her şey batıyor. Bugün o günlerden biri. Gerginliğimin görünen nedeni tamam da, görünmeyen ve benim çözemediğim nedenleri var.
Mesela bugünkü gerginliğimin görünen nedeni… Kızıyorum insanlara; düşüncesizliklerine, patavatsızlıklarına, işgüzarlıklarına, da da da… Midem bulanıyor bazı yüzlere bakınca. Kalbinin karası oturmuş koca suratına bazı merhametsizlerin, bazı çıkarcıların fıldır fıldır dönüyor gözleri. Arkamı dönsem dedikoduma başlayacak o bakışı yakalamak iğrenç. Ama en kötüsü söyleyememek bunları, için için yıpranmak, aşınmak.
Göremediğim, çözemediğim, tam olarak tanımlayamadığım nedenleri de var bu iç sıkıntımın, gerginliğimin, bazen tükenmişlik hissetmemin. Kişisel gelişim kitapları okuyorum. Bir yığın tespit, analiz, öğüt beynimin içinde dönüp duruyor. Dön dön başım dönüyor. İçine atma sakın! Öfkeni, üzüntünü, kırgınlığını biriktirme, birçok hastalığın nedenidir bu. Enerjiler, auralar, çakralar, reiki, biyoenerji, kuantum…
Yaşam koçu mu lazım her birimize? Cep telefonları gibi birer cep yaşam koçumuz mu olmalı? ‘’Travmalarınızdan kurtulma yolları, metotları’’ şeklinde paylaşımlar görüyorum sık sık sosyal medyada. ‘’Yardıma ihtiyacınız var’’ın propagandası yer yerde. Ama dikkat edin, bu paylaşımların çoğunda belli bir maddi bedel karşılığında üyelik gerektirdiğini görürsünüz. Her şey para için insanoğlu, değil mi?
İşin özü. Bugün kendimi berbat hissediyorum. Patavatsız bir salağa izin verdiğim için kendime kızıyorum. Bunu dert ettiğim için kendime daha çok kızıyorum. Dert etmemenin yollarını para karşılığı öğretmeyi vaat edenlere ise artık diyecek söz bulamıyorum.


Yorum Gönder

0 Yorumlar